Omar je slavný !!!

20.01.2012 13:20

Jelikož jsem od přírody duše skromná a nechlubivá.......chci Vám jen tak mimochodem oznámit, že v časopise "PSÍ KUSY" č. 1/2012 na straně 3. je otištěn můůůůůj příspěvek !!!

Původně jsem teda se zveřejněním vůbec nepočítala......pouze jsem požádala redakci časopisu, aby můj vzkaz předali slečně/paní Janě Schnabelové, která měla článek v jednom z předchozích čísel. Vyprávěla tam o své smečce cca 5-7 psů (už si to moc nepamatuju), mimo jiné měla i několik buldočků a jako svůj velký úspěch označila složení zkoušky ZOP (základní ovladatelnost psa) se svojí buldočkou. No a mimo jiné se tam zmínila, že nezná nikoho dalšího, kdo by tuto zkoušku s buldočkem měl..............no a jak jsem již uvedla, jelikož jsem duše velmi, ale opravdu velmi skromná a jakékoli chlubení, či pýcha je mi cizí....sedla jsem a napsala redakci, aby jí ode mne vyřídili vzkaz, že můj Francouzský buldoček, celým jménem OMAR ODEHNAL tuto zkoušku má....no a více si přečtěte v mém příspěvku.

Nicméně chybička se vloudila - já uvedla, že Omar složil ZOP v roce 2004, ale není to pravda. Po shlédnutí bodovací karty jsem totiž zjistila, že to bylo již o rok dříve což znamená, že OMÁREK složil zkoušku ve svých 5ti měsících !!!